دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حریم من

اینجا حریم من است

حریم قلب کوچکم

قفس تنهایی من حرفهای من ...

من این قفس را دوست دارم وتنهایی ام را...

قلب کوچکم در این حریم سالم میماند....

نه نگاهی اورا گرم میکند ونه رفتنی سرد...

اینجا حریم من است...حریم قلب کوچکم....

حریم تمام دلواپسی هاو دلنوشته ها...

انتخاب من است...

ومن انتخابم را دوست دارم

اینجا حریم من است..

حریم قلب کوچکم...



نظرات شما عزیزان:

gole.yakh
ساعت0:19---22 شهريور 1394
لایک..خیلی قشنگ بود
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 10:19 قبل از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ